كنت اصحي الخير بقلم السيد امين
كنت اصحى
الخير
فى قلبه
وانيم الشر
اللى فيه
كنت احب
اللى يحبه
وكنت اعادى
اللى يعاديه
لما باعنى
كتير وجعنى
وكنت دايما
مشتريه
انا لما كان يزعل
واخاصمه
كنت اروحلو
عشان ارضيه
مفيش حد عارف
مكاته
عشان اروح
اراضيه
_________________
السيد امين
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق