الثلاثاء، 24 مايو 2016

كنت اصحي الخير بقلم السيد امين

كنت اصحى
الخير
فى قلبه
وانيم الشر
اللى فيه
كنت احب
اللى يحبه
وكنت اعادى
اللى يعاديه
لما باعنى
كتير وجعنى
وكنت دايما
مشتريه
انا لما كان يزعل
واخاصمه
كنت اروحلو
عشان ارضيه
مفيش حد عارف
مكاته
عشان اروح
اراضيه
_________________
السيد امين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق