*خلاص هنساكي*
خلاص أنا هنساكي
وخلاص هنسي هواكي
دي جوارحي مش حساكي
وعينيا ما بقتش شيفاكي
ومن اليوم مش هتبقي ملاكي
ده أنا كرهت سنيني معاكي
وكل لحظه عشتها وياكي
وكل ده سببه جفاكي
وهبدء أنا مع غيرك من تاني حياتي
الشاعر سعيدالروبي ابوحبيبه 30/5/2016
خلاص أنا هنساكي
وخلاص هنسي هواكي
دي جوارحي مش حساكي
وعينيا ما بقتش شيفاكي
ومن اليوم مش هتبقي ملاكي
ده أنا كرهت سنيني معاكي
وكل لحظه عشتها وياكي
وكل ده سببه جفاكي
وهبدء أنا مع غيرك من تاني حياتي
الشاعر سعيدالروبي ابوحبيبه 30/5/2016
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق