عجبي
عجبي علي قلوب....... دم ودموع بتنوح
ما القلب لو يوم عشق لازم يبات مجروح
والقرب مش بالمكان ...القرب قرب الروح
ياما ع.القلوب انكتب وكتابها كان مفتوح
وقلوب حزينة بطبعها .....بالسر لم بتبوح
طارق عطية
عجبي علي قلوب....... دم ودموع بتنوح
ما القلب لو يوم عشق لازم يبات مجروح
والقرب مش بالمكان ...القرب قرب الروح
ياما ع.القلوب انكتب وكتابها كان مفتوح
وقلوب حزينة بطبعها .....بالسر لم بتبوح
طارق عطية
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق