والهى
يادنيا مهما
ضحكتى مالك امان
فأنتى متقلبه فى جميع الاحوال
لا بتخلى الراكب راكب
ولا الماشـــى ماشـــــى
ومعيشنا فى قلق وعدم امان
ياخساره يادنيا ياما غريتى الانسان
ومفكر انه فيكى سلطان
يؤمر وينهى فى كل مكان
وم يعرفش انك متقلبه مثل امشير
ساعه ســــــماء صافيه
وساعه مطر وزعبيب كتير
ياخساره يادنيا بتطوحي فينا
شمال ويمين وما عماله حساب
اننا بنى ادمين وخدتى وهتاخدى
منا كتير وكتير بس مين يقرأ
ومين يقول ااااااااه منك
يا دنيا كلك غــــرور فى غــــرور
يادنيا مهما
ضحكتى مالك امان
فأنتى متقلبه فى جميع الاحوال
لا بتخلى الراكب راكب
ولا الماشـــى ماشـــــى
ومعيشنا فى قلق وعدم امان
ياخساره يادنيا ياما غريتى الانسان
ومفكر انه فيكى سلطان
يؤمر وينهى فى كل مكان
وم يعرفش انك متقلبه مثل امشير
ساعه ســــــماء صافيه
وساعه مطر وزعبيب كتير
ياخساره يادنيا بتطوحي فينا
شمال ويمين وما عماله حساب
اننا بنى ادمين وخدتى وهتاخدى
منا كتير وكتير بس مين يقرأ
ومين يقول ااااااااه منك
يا دنيا كلك غــــرور فى غــــرور
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق