ذكريات
عايشة علي ذكريات
علي ذكري حب مات
عايشة وهم في خيالي
مش بحسبها الليالي
عيشاها من سكات
ولا بحسبش اللي فات......مجرد ذكريات
علي ذكري حب مات
عايشة وهم في خيالي
مش بحسبها الليالي
عيشاها من سكات
ولا بحسبش اللي فات......مجرد ذكريات
رافضة إحساسي إني
عيشاها غصب عني
مش أحلام او تمني
بس شوية حاجات.........د.مجرد ذكريات
عيشاها في ليل وآه
ماهو ده طبع الحياة
صدقني أنا محتاجاه
خلاص العمر فات.......وحنبقي الذكريات
طارق عطية
عيشاها غصب عني
مش أحلام او تمني
بس شوية حاجات.........د.مجرد ذكريات
عيشاها في ليل وآه
ماهو ده طبع الحياة
صدقني أنا محتاجاه
خلاص العمر فات.......وحنبقي الذكريات
طارق عطية
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق