الثلاثاء، 15 نوفمبر 2016

مش عايز أوصفك
وأقول أنك مغرور
شايل كبرياء
زى شموخ النسور
بس حنين
وعليك نظره تجنن
بتخلى القلب يثور
وعد منى لقلبك
طول عمرى هافضل جنبك
صدقنى انا حد صبور
هخليك تدوب فيا
واسقيك الحنيه
واخليك ديما محتار
تقوم من النوم الصبح
ترجع تنام تانى
مش عارف الليل من النهار
كل نفس تتنفسه
عندى استعداد احبسه
بس محبش لعبه الاحتكار
الناس كلها عرفانى
بالحنيه والطيبه شيفانى
اضحك ممكن على شئ تافه
و ابكى على حاجه مضحكانى
حسيت حبك بقلبى
من غير تشوفك عينى
فرح قلبى أما عرف
ان انتى كمان حبانى
بقلم-------------------
الشاعر نبيل محمد أمين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق