الثلاثاء، 9 أغسطس 2016

مع السلامه
حنان عبد الرازق
مع السلامه مع السلامه
بس اوعى تنسى
تسيب الابتسامه
حقيقى وحشنى
كلك واحشنى
لا لا لأ استنى حبه
هتسيبنى استحاله
بقى يعنى البعد هين
دا الشوق والحب بين
وكمان عليك مبين
اه منه البعد يانا
خدنى معاك يلا خدنى
البعد ياناس تعبنى
مقدرش على الغياب
هتروح ولمين تسبنى
ارجوك استنى جمبى
انت كل اللى عندى
مش هقدر عالفراق
بعدك دا عليه ياما
حنان عبد الرازق

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق