الاثنين، 25 أبريل 2016

عايزة تمشي بقلم الشاعر سعيدالروبي ابوحبيبة

عايزه تمشي

عايزه تمشي طب ما تمشي
بس اوعي مره تجيبي سرتي
او تقولي انك ف يوم كنتي حببتي
واوعي تاخدي معاكي صورتي
وخليكي فاكره انك قبلتي
تتخلى عني في عز حرتي
اياك نسيني يوم ما تعبتي
فاكره يومها ايه بلسانك قولتي
خليك حبيبي جنبي اوعي تسبني
وفضلت جنبك وقتها وكنت ببكي
وبايدك مسحتي دموعي من علي خدي
ودلوقتي إنتي إللي بعتيني وعني بعدتي
ونسيتي كل ايامي الجميله وخونتي
وانا دلوقتي مش عايزك وبقولك أمشي

        الشاعر سعيدالروبي ابوحبيبه 26/4/2016

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق