الجمعة، 9 سبتمبر 2016

مش ندمانة. .بقلم طارق عطية

مش ندمانة

علي فين راح
قلبي أهو سابني لحيرة قلبي
وفاتلي جراح

مش حرتاح
إلا أما أسمع منك كلمة تقولي
سماح

مش حسمحلك تبقي أناني
مش حتحمل ...احزان تاني
يا تسيبني وقلبك ..ينساني
شوف عنوان تاني لاحزاني
الدنيا براح
................................

شوق ومرار
ليه احساسي في حبك عايش
ليل ونهار

لهفة ونار
قايدة في قلبي لكن دقاته كأنها
زار

ليه القلب يموت في حياتي
لما بحس........ إن دي دقاتي
أنا بتعذب ..........منها آهاتي
وليه احتار
..................................

هاتلي دليل
إن الحب في قلب العاشق
اصبح ليل

لو فيه بديل
كنت نسيت أحزاني وعشت
في حلم جميل

لكن الظاهر أن ........أنا غلطانة
إني بحب............... بكل امانة
وفي.اخلاصي أنا مش ندمانة
مفيش مناديل
................................

طارق عطيةذ

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق