الشاعر سيد بدره
قصيد بعنوان
أيوه راجع
بقلمي
سيد بدره
انا لسه باقي
ع اللي بيننا
ولسه ما خلصش الكﻻم
ايوه إنتي
كل عمري
ونور حياتي
جوه آهاتي
واﻻبتسام
واوعي تقولي
بعت عمرك
ﻻ ما بعتش
ﻻ ما تهتش
ف الزحام
لسه باقي
حبه مني
رغم سني
لسه محتاج للغرام
واﻻهات منك بتوجع
يﻻ نرجع
راح نداوي
الف اهه
يﻻ نخرج
م المتاهه
مشتريكي
مش بكام
انتي اغلي
من حياتي
انتي شوقي
وزكرياتي
رغم بعدي
ايوه. هارجعلك اوام
نفسي ارجع.بس خايف
مالقكيش
ايوه شاري
ماتبعيش
يﻻ نبدأ بالسﻻم
مش هاكون
لحد غيرك
وانتي وضميرك
رجعتي ليكي النهارد
مش كﻻم
سيد بدره
أيوه راجع
بقلمي
سيد بدره
انا لسه باقي
ع اللي بيننا
ولسه ما خلصش الكﻻم
ايوه إنتي
كل عمري
ونور حياتي
جوه آهاتي
واﻻبتسام
واوعي تقولي
بعت عمرك
ﻻ ما بعتش
ﻻ ما تهتش
ف الزحام
لسه باقي
حبه مني
رغم سني
لسه محتاج للغرام
واﻻهات منك بتوجع
يﻻ نرجع
راح نداوي
الف اهه
يﻻ نخرج
م المتاهه
مشتريكي
مش بكام
انتي اغلي
من حياتي
انتي شوقي
وزكرياتي
رغم بعدي
ايوه. هارجعلك اوام
نفسي ارجع.بس خايف
مالقكيش
ايوه شاري
ماتبعيش
يﻻ نبدأ بالسﻻم
مش هاكون
لحد غيرك
وانتي وضميرك
رجعتي ليكي النهارد
مش كﻻم
سيد بدره
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق