الاثنين، 19 ديسمبر 2016

ضعفي
خايفة أضعف من الفراق
ومن الأسية
مين يحس إلا اللي داق
أرحم شوية
لو تحس...... بوحدتي
لو تشوف. لون دمعتي
كنت تفهم..... شكوتي
من بين عينيا .

خايفة لتضيع من ايديا
سنين حياتي
مش حيفضل باقي ليا
إلا حكاياتي

كل احساسي....... أنه خوف
من بعادك............ والظروف
خايفة ييجي اليوم وأشوف
منك اهاتي.

ضعفي إني أحس بعدك
بالأمان
طب كفاية... علي بعدك
والزمان

تايهة خايفة.. في سكتي
خايفة أتوه.. عن وحدتي
إيد مين حتمسح دمعتي
لو خوفي بان.

اللي يرضي لقلبي احساسه
بهوانه
تبقي غلطة قلبي لما اختار
مكانه

بس مش معني اللي فات
إن من الخوف قلبي مات
لأ .....دي حتكون ذكريات
لقلوب وهانوا.

طارق عطية....شعر غنائي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق