بستني
بستني احس بقلبي
وقلبي اللي بيستني
مش قادرة اداري واخبي
ولا قادرة اخرج من الجنة
انا عايشة في وهم كبير
حلم ومحتاج تفسير
وتعبت من التفكير
مش ده اللي انا كنت اتمني
بستني اشوف بعينيا
الحب بيملي عينيك
واشوف احساسك بيا
وايديا تكون في ايديك
يمكن اقراها حروف
من غير ما ابعد واشوف
ان كان قلبي الملهوف
في طريق حبه يوصللنا
بستني اسمع في كلامك
إن غيابي وبعدي عذاب
أو حتي أكون في منامك
حلم يعدي كأنه سراب
بستني ان تقولهالي
وأهو وهم وجه في خيالي
لو بس تريح بالي
الشك ده زاد حرماننا
طارق عطية
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق