الأحد، 3 يوليو 2016

يا حبيبتى. .بقلم كريم

ياحبيبتي ...
ياأم الضفاير علي كتفك شايفك كده
بنوته لسه ومدلعة ومغندرةوسكرة
مهما كبرتي برضه لسه صغيرة.. .
في قلبي جوه ياسنيورة ومربعة..
تفرحي..تغضبي.. شمعة منورة..
من زمان ماكتبتش ليكي كلااااام..
قام وحشني ادلعك قبل الغرام...
اصل شايلك في القلب ياما اه وياما
ماانت عارف من غيرك الدنيا ندامة.
وايل عدي علينا للحب اكبر علامة...
بلاش بقا نقول ونزيد هصالحك اكيد
ماتهونش عليا يلا الايد في الايد...
بقلمي... كريم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق