الأحد، 17 يوليو 2016

بعد السلام..للشاعر محمد المهيار

بعد السلام

أقول :

 مع خالص الحب وبعد السلام
،،،،،،،،،،،،،،،،،،يا نن عيني أرجوك تكلمني

تبي الكلام اللى ولا بعده كلام
،،،،،،،،،،،،،،،،،،ياللى تبعثرني غلا وتلمني

أنا آخر العشاق في دنيا الغرام
،،،،،،،،،،،،،،،،،،أقولها واللى زعل ماهمني

أنت الحب ويا مسهرني خليتني ما أنام
،،،،،،،،،،،،خلك بجنبي رباع على يدك نيمني

مهيارالليل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق